Subscribe:

Wednesday 7 November 2012

"' ဆိတ္ကြယ္ရာ အရပ္မရိွေသာ...""

ကၽြန္ေတာ္ဟာ တကယ္ပဲ တဘ၀လံုးပ်က္သုဥ္းသြားျပီလား ဆိုတာကို ဘယ္လိုမွ စဥ္းစားလို႔ မရေတာ့ပါ။ ေသခ်ာတာကေတာ့ အရွက္ေတြနဲ႕ ေခါင္းမေဖာ္ႏိုင္ေအာင္ ခံစားေနရတာပါပဲ... 

၀သန္



၀သန္ဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္မွာ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိခဲ့သည္။ `သီဟ` လို႔ေခၚတဲ့ သူနဲ႕ ၀သန္ဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ဟိုးငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ့ေသာ သူငယ္ခ်င္းေတြေပါ့..။ အိမ္နီးနားခ်င္း တျဖစ္လည္း မိသားစုခ်င္းရင္းႏွီးကာ သူငယ္တန္းမွ ဆယ္တန္းအထိိလည္း အတူတူေက်ာင္းတက္ဖက္ ျဖစ္ခဲ့သည္။  ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုး တစ္ဦးတည္းေသာ သားမ်ားျဖစ္ေနျခင္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ၾကားက ခ်စ္ျခင္းကိုပိုျပီး ခိုင္မာေစခဲ့ေလသလား...။ ညီအစ္ကိုအရင္းလို ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးခဲ့ၾကေလသည္..။



၀ါသနာတူ အက်င့္စရိုက္တူေနတတ္ၾကသည့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္မွာ မတူညီတာက သီဟက အျမဲတမ္း ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ေတာ္ေနျခင္းပါ...။ ဘာပဲလုပ္လုပ္ သီဟကို ကၽြန္ေတာ္မမီခဲ့...။ ဟိုးငယ္စဥ္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ တခ်ိန္ထဲမွာ အတူတူစက္ဘီးစီးသင္ခဲ့ၾကသည္။ တူညီေသာ သင္ရိုးေအာက္မွာ သီဟက ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ေစာစြာတတ္ေျမာက္ခဲ့သည္..။ ေရကူးကန္မွာ ေရကူးသင္တိုင္း သီဟတတ္ျပီးမွ ကၽြန္ေတာ္တတ္သည္..။ သီဟမရွိေသာအခ်ိန္မ်ားတြင္ သူမ်ားေတြထက္ ကၽြန္ေတာ္သာလြန္ေသာ္လည္း သီဟကိုေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မသာလြန္ခဲ့ပါ...။



စာက်က္တိုင္းလည္း အတူတူက်က္ၾကသည္။ အတူတူအိပ္ၾကသည္။ ထြက္လာသည့္အေျဖကေတာ့ သီဟ ပထမပါပဲ...။ အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရပါက သီဟကို ကၽြန္ေတာ္တစ္ၾကိမ္ေလာက္ သာလြန္ဖူးခ်င္သည္။ ဒီ့အတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ္တတ္ႏိုင္သေလာက္ ၾကိတ္ျပီး ၾကိဳးစားတတ္ခဲ့သည္..။ သို႔ေသာ္ ထိုေန႔သည္ ကၽြန္ေတာ့္သမိုင္းမွာ တခါမွ မျဖစ္ေပၚေသးေသာ ေန႔တစ္ေန႔ပင္ျဖစ္ခဲ့သည္။



ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္တာတစ္ခုေတာ့ရွိသည္။ ေခ်ာေမာသည့္ ေဖေဖႏွင့္ ေမေမ့ရဲ႕သားျဖစ္သည့္ ကၽြန္ေတာ္က သီဟထက္ပိုၾကည့္ေကာင္းေနျခင္းပါ...။ ဒါေပမယ့္ ဒီေခ်ာေမာမႈေတြက ျပံဳးခ်ဳိေနေသာသီဟမ်က္ႏွာကို မေက်ာ္လႊားႏိုင္မွန္း ကၽြန္ေတာ္တျဖည္းျဖည္းသိခဲ့သည္..။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကၽြန္ေတာ့္ထက္ သီဟကို ပိုခင္တတ္ၾကသည္။ ဆရာဆရာမတိုင္းကလည္း မ်က္ႏွာခ်ဳိေသာ သီဟကိုပိုလို႔ အေလးေပးခဲ့ၾကသည္...။ ကၽြန္ေတာ္ မနာလိုမျဖစ္ပါ...။  သီဟသည္ ကၽြန္ေတာ္၏ တစ္ဦးတည္းေသာ အခင္ဆံုး၊ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ျဖစ္သလို ညီအစ္ကိုလိုခင္မင္ရသူလည္းျဖစ္သည္။ ဘယ္ေနရာမွမဆို အစစအရာရာ သာလြန္ေနသည့္ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈကို ကၽြန္ေတာ္ဂုဏ္လည္းယူပါသည္...။ သို႔ေသာ္ သီဟကို တစ္ခါေလာက္ေတာ့ ႏိုင္ဖူးခ်င္သည့္ ယုတ္မာသည့္စိတ္ဓါတ္တစ္ခုကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္စိတ္မေကာင္းစြာ ပိုင္ဆိုင္ေနသည္...။



ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ ဆယ္တန္းေအာင္ေတာ့ မႏၱေလးေဆးတကၠသို္လ္မွာ အတူတူပဲ ၀င္ခြင့္ရခဲ့သည္။ ေက်ာင္းစတက္သည့္ ပထမႏွစ္မွာပဲ ၾကည္ျပာဆိုသည့္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို စေတြ႔ခဲ့ၾကသည္။ သိပ္ကို ျဖဴစင္ျပီး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းသည့္ ထိုေကာင္မေလးကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ဦး တူညီစြာ ခ်စ္ေနမိခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ၾကည္ျပာ့ကို သိပ္ခ်စ္သည္။ ျမတ္ႏိုးသည္။ ဘယ္လိုမွ မခြဲႏိုင္သည့္ တြယ္တာမႈျဖင့္ ခ်စ္ေနခဲ့ျပီ ဆိုတာကို သိလိုက္ေသာတစ္ေန႔ သီဟကို ကၽြန္ေတာ္ႏိုင္မွ ျဖစ္မည္။ ကၽြန္ေတာ့္ထက္ဦးကာ ၾကည္ျပာ့အခ်စ္ကို သီဟပိုင္ဆိုင္သြားမွာကို ဘယ္လိုမွ မခံစားႏိုင္...။ 



အဲဒီေန႔က ပထမႏွစ္ေက်ာင္းျပီးလို႔ ျပင္ဦးလြင္ကို ျပန္လာသည့္ေန႔...။ ဆပ္ပလီမထိပဲ စာေမးပြဲေျဖလာႏိုင္သည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပ္ျမတ္ႏိုးသည့္ DT ဆိုင္ကယ္ တစ္ေယာက္တစ္စီးစီ ၀ယ္ေပးေသာေန႔...။ အဲဒီေန႔က သီဟနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ကာ ရွင္းမိသည္။ ၾကည္ျပာ့အခ်စ္ကို ရယူႏိုင္ဖို႔ တစ္ေယာက္ေယာက္က ေနာက္ဆုတ္ေပးမွ ျဖစ္မည္...။  သီဟလည္း မေလွ်ာ့သလို ကၽြန္ေတာ္လည္း မေလွ်ာ့...။  အဆံုးအျဖတ္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဆိုင္ကယ္ျပိဳင္ပြဲေလးေပၚမွာ မူတည္ေနေတာ့သည္။



လူေျခတိတ္သည့္ လမ္းေလးတစ္ေနရာတြင္ ျပိဳင္ပြဲေလးကို စတင္က်င္းပခဲ့သည္။ အပြင့္လင္းဆံုး၀န္ခံပါက ကလပ္ဘီးေတြကို သီဟေလာက္ ကၽြန္ေတာ္မကၽြမ္းက်င္တာေတာ့ အမွန္ပင္....။  ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ပန္းတိုင္က မဟာအံ့ထူးကံသာဘုရားအေျခအထိ...။ အရင္ေရာက္ေသာသူသည္ ၾကည္ျပာ့အခ်စ္ကို ဆြတ္ယူရမည့္သူ.. က်န္တစ္ေယာက္က အေႏွာင့္အယွက္မေပးပဲ ဆုတ္ခြာေပးရမည့္သူ...။ ဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပိဳင္ပြဲေလးကို စတင္လိုက္ၾကေတာ့သည္...။



ျပိဳင္ပြဲစေတာ့ ကၽြန္ေတာ္၀ူးကနဲပဲ ဆိုင္ကယ္ကိုေမာင္းထြက္လိုက္ႏိုင္သည္။ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာအထိ သီဟကို ကၽြန္ေတာ္ဦးေဆာင္ႏိုင္ေပမယ့္ တျဖည္းျဖည္းျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို သီဟေက်ာ္တက္သြားသည္...။ ဘယ္လိုမွ ျပန္မေက်ာ္ႏိုင္ေတာ့...။ ဒီလိုနဲ႕ အေ၀းေျပးလမ္းမၾကီးေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္က ျပိဳင္ပြဲ၀င္ေနဆဲ....။ အေ၀းေျပးလမ္း၏ အခ်ဳိးတေနရာအေရာက္...... 


`၀ုန္းးးးးးးးး` 



ဟူေသာ အသံျဖင့္ သီဟဆိုင္ကယ္ပစ္လွဲသြားသည္..။ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွ ကားတစ္စီးကိုေရွာင္လိုက္ရင္း သီဟ ဘရိတ္အုတ္လိုက္မိပံုေပၚသည္။ ျပင္းလြန္းသည့္ အရွိန္ေၾကာင့္ပင္လားမသိ မရပ္တန္႔သြားေသာ ဆိုင္ကယ္ကို ကားႏွင့္လႊတ္ေအာင္ လမ္းေဘးသို႔ေကြ႕ခ်ရင္း စလစ္ျဖစ္သြားျခင္းပင္...။ ဖြားကနဲ ထြက္လာေသာ မီးပြင့္မ်ား...။ ၀ုန္းကနဲ လြင့္ထြက္သြားေသာ သီဟ......။ အားလံုးဟာ တခဏအတြင္း ျငိမ္သက္သြားသည္...။ ကၽြန္ေတာ္အေျပးအလႊားပင္ သီဟကို ဆြဲထူလိုက္သည္...။ ေ၀ဒနာမ်ားၾကားမွ သီဟကၽြန္ေတာ့္ကို တခဏစိုက္ၾကည့္ရင္း ေမ့ေမ်ာသြားေတာ့သည္....။



အသက္အႏၱရာယ္ကို မထိခိုက္ေတာ့ပါဘူး ဟူေသာ အသံကိုၾကားရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နည္းနည္းေတာ့ စိတ္ေအးသြားသည္...။  ေဆးရံုမွာ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ေနလိုက္ေတာ့ သီဟသက္သာလာသည္။ အရင္လိုပဲ ျပံဳးျပံဳးရႊင္ရႊင္ျဖစ္လာသည္...။ သီဟစားဖို႔ ပစၥည္းေတြကို ေမေမႏွင့္သာ ထည့္ေပးလိုက္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ေဆးရံုကို သြားဖို႔ အမ်ဳိးမ်ဳိးျငင္းဆန္မိသည္...။ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ သီဟအတြက္ အရမ္းကို စိုးရိမ္မိေပမယ့္ သီဟကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဖို႔ ခြန္အား ကၽြန္ေတာ့္မွာမရွိပါ...။  မေမ့ေမ်ာခင္ေလးမွာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ခဲ့သည့္ အၾကည့္ကို ကၽြန္ေတာ္ေကာင္းေကာင္းၾကီး သေဘာေပါက္သလို သီဟလည္း ေကာင္းေကာင္းနားလည္မွာပါ...။ 



ေဆးရံုက သီဟဆင္းလာလာခ်င္း ကၽြန္ေတာ့္ဆီ ေျပးလာေတြ႔သည္..။ ဖက္လွဲတကင္းႏႈတ္ဆက္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ေဆးရံုမလာသည့္အတြက္ အျပစ္တင္ရင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ စကားေျပာခဲ့ၾကသည္။  အရွက္ေတြနဲ႕ ျပည့္ေနသည့္ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ သီဟမ်က္ႏွာကို ေစ့ေစ့မၾကည့္ရဲခဲ့တာကို သူသတိထားမိေလမလား....။  အဲဒီေနာက္ပိုင္း ၾကည္ျပာႏွင့္ပတ္သက္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေျပာျဖစ္ခဲ့ၾက...။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၾကည္ျပာ့ကို ၾကိဳးစားေမ့ေဖ်ာက္ရင္း...၊ သီဟလည္း စာကိုၾကိဳးစားရင္းျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ဦး အတူတူပဲ ဆရာ၀န္ျဖစ္ခဲ့ၾကသည္...။ 



လူတိုင္းရဲ႕ အၾကည့္၊ အျမင္ေတြမွာ သီဟနဲ႕ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဆက္ဆံမႈေတြဟာ မေျပာင္းမလဲပဲရွိေနၾကမယ္လို႔ ထင္ေနၾကမည္...။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ဦးၾကားမွာ ဆက္ဆံေရးေတြ တမဟုတ္ခ်င္း ေျပာင္းလဲခဲ့တာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ဦးပဲ သိခဲ့ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ဦး အျမဲအတူတူစာက်က္သည္။ ေပ်ာ္ပြဲစားအတူတူထြက္ၾကသည္...။  ႏွစ္အိမ္ၾကား အျမဲကူးလူးထိေတြ႔ေနခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ မ၀ံရဲမႈ၊ မလံုျခံဳမႈေတြေၾကာင့္ သူ႔မ်က္ႏွာ..သူ႔မ်က္လံံုးေတြကို ေစ့ေစ့မၾကည့္ရဲေသာကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ စကားလံုးတိုင္းမွာ မာေက်ာမႈေလးေတြ စြက္ေနေသာ.. နူးညံ့ခ်ဳိသာမႈမွ မာေက်ာမႈသို႔ကူးေျပာငး္သြားေသာ သီဟရဲ႕စရိုက္...။ ဒါေတြဟာ ဘယ္လိုမွ ျပန္ကုလို႔မရေတာ့ေသာ ျပစ္ခ်က္မ်ားပင္ျဖစ္ခဲ့သည္။ 



လြန္ခဲ့ေသာ လက ကၽြန္ေတာ္ဖိတ္စာတစ္ေစာင္ လက္ခံရရွိခဲ့သည္။ ေဒါက္တာျမတ္သီဟႏွင့္ ေဒါက္တာခင္ၾကည္ျပာတို႔ရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲဖိတ္စာ...။ ကၽြန္ေတာ္တိတ္တဆိတ္မ်က္ရည္က်မိသည္...။ ၀မ္းနည္းလို႔မဟုတ္ပါ...။ သီဟအတြက္ သိပ္ကို၀မ္းသာလို႔က်ေသာ မ်က္ရည္ပါ...။  သီဟနဲ႕ ဆိုင္ကယ္ျပိဳင္စဥ္က ယုတ္မာတဲ့စိတ္နဲ႕ ဘရိတ္ၾကိဳးကိုေလွ်ာ့ခဲ့ေသာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ လုပ္ရက္ေတြကို သိေနေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္က မစြန္႔လြတ္ခဲ့တဲ့ သီဟကို ကၽြန္္ေတာ္တသက္လံုးေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ..။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ျပစ္ဒဏ္ေတြအတြက္ ပြင့္လင္းစြာ ကၽြန္ေတာ္၀န္မခံရဲခဲ့တာေတြဟာ သူရဲေဘာေၾကာင္ျခင္းလို႔ ေခါငး္စဥ္တပ္မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ၾကည္ျပာ့ကို ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲက အရွင္လတ္လတ္ ဆြဲထုတ္ခဲ့ႏိုင္တာကို သူရဲေကာင္းလို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္လိုက္ရမည္လား...။ 



ဘာပဲေျပာေျပာပါ... တိတ္တဆိတ္က်ဴးလြန္ခဲ့ေသာအမွားမ်ားအတြက္ တိတ္တဆိတ္ေၾကကြဲခံစားရင္း ဒီအျပစ္ဒဏ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ ခါးသီးစြာ ခံစားေနရပါဦးမည္...။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးထြက္သက္အထိ ဘယ္ေတာ့မွေပ်ာက္မသြားမယ့္ အရိပ္ဆိုးၾကီးက တေကာက္ေကာက္ လိုက္ေနပါဦးမည္...။ သီဟတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံ ရာသက္ပန္ေပ်ာ္ရႊင္ေသာ မိသားစုတစ္ခု တည္ေဆာက္ႏိုင္ပါေစလို႔ အထပ္ထပ္အခါခါဆုေတာင္းေနမိရင္း ေဒါက္တာ၀သန္ဦးဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ႏိုင္ငံရပ္ျခားတေနရာ၊ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ အထီးက်န္စြာ အျပစ္ဒဏ္ေတြကို ခံစားေနရဆဲပဲေလ.....။ 



စာၾကြင္း။    ။ ဤေလာကအတြင္း မည္သည့္လူသားမဆို တိတ္တဆိတ္က်ဴးလြန္ခဲ့သည့္ အမွားမ်ားအတြက္ တိတ္တဆိတ္ျပန္လည္ေပးဆပ္ရမည္သာ..။ မေကာင္းမႈဟူသည္မွာ ဆိတ္ကြယ္ရာမရွိ...။  မည္သူသိသိ မသိသိ ကိုယ့္အမွားအတြက္ ကိုယ္တစ္ေယာက္ကေတာ့ သိေနသည္။ 

၀တၳဳတုိ . ေန၀သန္

1 comment:

  1. သန္းျမင့္7 November 2012 at 17:32

    ဖတ္လုိ့ေကာင္းပါတယ္ ၊ စာသားေလးေတြ ဆက္စပ္မွဴရွိတယ္.. လက္ရာေတာ့ မဆုိးေလာက္ပါဘူး ၊

    ReplyDelete

မွတ္ခ်က္ဤဘေလာ့ေလးထဲကကဗ်ာ၊ဒႆနေလးေတြကုိ က်နေသခ်ာ
ဖတ္ျပီးေသာအခါ၊ရင္ထဲတြင္ေျပာခ်င္စရာမ်ား စကားလုံးေလးေတြရွိလာ
ျငားအံ ေဆြးေႏြးေရးသားေ၀ဖန္အႀကံ ျပဳပါရန္ ေမတၲာရပ္ခံပါသည္။

" ♪ လူႀကီးမင္းတုိ ့စီးပြားေရး လုပ္ငန္းေၾကာ္ျငာမ်ား ထည္႔သြင္းႏိုင္ၿပီ ♪ "

" ♪ မိမိတို႕အျမင္ေလးကုိ{ Here }ပုိ့ေပးခဲ့နုိင္သလုိ၊ စာေပ ၊ နည္းပညာမ်ားကုိလည္း ပုိ့စ္တင္လိုပါက ♪


အီးေမးလ္လိပ္စာ *
အေၾကာင္းအရာ *
ဓာတ္ပုံထည့္ရန္ ေနရာ
ဖုန္းနံပါတ္

###
-
###
-
####
အႀကံျပဳ/ေဝဖန္ခ်က္/ေတာင္းဆုိခ်က္ *