Subscribe:

Wednesday 7 November 2012

'' ခ်စ္သူရဲ႕ တံတိုင္း ''

ရက္ေတြ လေတြ အလီလီေျပာင္းလာခဲ့ေပမယ့္ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေနဆဲ ျဖစ္ပါသည္။ သူမကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္ေနဆဲ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕သည္ သိပ္ခ်စ္ၾကတဲ့ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ပါသည္။


(၁)

သူမကို ကၽြန္ေတာ္ခဏခဏ ေမးျဖစ္ခဲ့တဲ့ စကားေလး ရွိပါသည္။

`ငယ္.. ေမာင့္ကို ဘယ္တုန္းက ခ်စ္ခဲ့တာလဲ` လို႕ပါ။ အဲဒီအခါ သူမက မ်က္ေစာင္းလွလွေလးထိုးလို႕...

`ေမာင္.. ငယ့္ကို သတိမထားခင္ကတည္းက ခ်စ္ခဲ့တာပါ` လို႕ ဂုဏ္ယူစြာေျဖေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း

`ဟားဟား... လူညာမေလး... ငယ္သာ ေမာင့္ကို မသိခင္ကတည္းက ေမာင္က ခ်စ္ေနရသူပါကြယ္... ` လို႕ အႏိုင္မခံအရႈံးမေပး ျပန္ေျပာတတ္ပါသည္။


တကယ္ေတာ့ သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ဟာ အဂၤလိပ္စာ သင္တန္းတစ္ခုမွာ ေတြ႕ဖူးခဲ့တာ ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ျမိဳ႕လယ္ နာမည္ၾကီး အဂၤလိပ္စာသင္တန္းတစ္ခုမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ IELTS အတန္းကို ၀င္တက္ျဖစ္ခဲ့သည္။ စားပြဲ၀ိုင္းေလးေတြမွာ သင္တန္းသားေတြ မွ်ထိုင္ရတဲ့ စာသင္ခန္းပံုစံအရ ကၽြန္ေတာ္ထိုင္လိုက္မိတဲ့ ေနရာဟာ တံခါးေပါက္ကို မ်က္ႏွာမူေနတဲ့ ေနရာေလးျဖစ္ေနတာက သူမကို စေတြ႕ဖို႕ဖန္လာသလား မေျပာတတ္ပါ။ အဲဒီတုန္းက ဆရာက စာသင္ေနျပီမို႕ ဆရာ႕အသံကလႊဲလို႕ ဘာသံမွ မၾကားရပဲ ျငိမ္သက္ေနစဥ္မွာ တံခါးတစ္ခ်ပ္ လွစ္ဟသြားျပီးတဲ့ေနာက္ ၀င္ေရာက္လာသူက သူမပါ..။ ျဖတ္ကနဲ လွည့္ၾကည့္မိလိုက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္၀န္းဟာ သူမထံမွာ ကပ္ပါသြားလားမသိေပမယ့္ `ဒီခုန္မွာ လာထိုင္ပါေစ` လို႕ ရင္ထဲမွာ တိတ္တိတ္ေလး ဆုေတာင္းေနမိသည္။  ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနတဲ့ခုန္ကို ေက်ာ္လို႕ တျခားခုန္ကိုသြားထိုင္တဲ့ သူမကို ခဏခဏေငးၾကည့္ေနမိခဲ့တာ အခ်စ္လို႕ နာမည္တပ္လို႕ ရမရ ကၽြန္ေတာ္တကယ္ နားမလည္ခဲ့ပါ..။

(၂)

`ေမာင္ရယ္... သင္တန္းျပီးသြားတဲ့အခ်ိန္တိုင္း ဘိုကေလးေစ်းလမ္းကေန လမ္းေလွ်ာက္သြားတဲ့ ေမာင့္ေနာက္မွာ ငယ္အျမဲရွိေနတာ ေမာင္မွ မသိတာ..။ အဲဒီတုန္းက ဘယ္က ရည္းစားေတြနဲ႕ စကားေျပာေနမွန္းမသိဘူး.. ဖုန္းတစ္လံုးနဲ႕ ရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ႕ ေမာင့္ကို ေနာက္ကေန ေငးျပီး ပါလာတာ ေမာင္မသိဘူးမလား..`

သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကို အျမဲျပန္ေျပာေနက် စကားလံုးေတြပါ..။ အဲဒီတုန္းက သင္တန္းျပီးသြားတိုင္း ရွမ္းေခါက္ဆြဲ၀င္စားရင္စား၊ မစားရင္လည္း ၄၈ ကားနဲ႕ အေမရိကန္စင္တာကိုသြားျပီး စာဖတ္ေလ့ရွိတာမို႕ အျမဲတမ္း ဘိုကေလးေစ်းကားမွတ္တိုင္မွာ ကားေစာင့္ေနေလ့ရွိပါသည္။  ကၽြန္ေတာ့္ေနာက္မွာ သူမလည္း အတူတူကားလာေစာင့္ေလ့ရွိတာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မသိခဲ့ေတာ့ အရိုးသားဆံုး ၀န္ခံမိပါသည္။ ျပီးေတာ့ သူမေျပာေလ့ရွိတဲ့ `ဘယ္ကရည္းစားနဲ႕ ေျပာေနမွန္းမသိဘူး` ဆိုတဲ့ စကားလံုးေတြကို ၾကားလိုက္ရတိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲ ၀မ္းနည္းသြားမိသည္။

သူမေျပာခဲ့တဲ့အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ဟာ တကယ္ပဲ ကၽြန္ေတာ့္ပထမရည္းစားနဲ႕ ဖုန္းေျပာေနခဲ့တာပါ။ သူမဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အခ်စ္ဦးမျဖစ္ခဲ့တာကို ေတြးမိတိုင္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့မိသည္။ ဒါေပမယ့္ သူမေျပာသလို ရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ႕ ေျပာဆိုခဲ့တာေတြေတာ့ မွန္ႏိုင္ပါ့မလားလို႕ တပ္အပ္မေျပာႏိုင္တာေတာ့ ေသခ်ာပါသည္။ ရည္းစားဦးရဲ႕ ေထ့လံုးေတြ၊ အေငၚတူးမႈေတြ၊ စိတ္ေကာက္မႈေတြ၊ နားလည္မေပးႏိုင္မႈေတြၾကားမွာ လံုးခ်ာလည္လိုက္ေနရင္း ေျဖရွင္းခ်က္ေပးေနရတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အျဖစ္ကို သူမတကယ္ပဲ နားလည္ပါ့မလား..။ `ခ်စ္စကို ရွည္ေစ၊ မုန္းစကို တိုေစ`ဆိုတဲ့အတိုင္း ရည္းစားဦးရဲ႕ စိတ္ေကာက္တာေတြကို ရယ္ေမာျပီး လိုက္ေခ်ာ့ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္သူနဲ႕ေျပာရင္ ျပံဳးေနတာပဲလို႕ သူမဆိုလာေလတိုင္း ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေျပာစရာစကား မဲ့လို႕ေနသည္။

`အမယ္... ေမာင့္ကိုသာ ေျပာေနတယ္..။ သူက်ေတာ့ ရည္းစားမရွိတာက်ေနတာပဲကြယ္...`

အဲဒီလို ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္မိရင္ သူမျငိမ္သြားတတ္သည္။ ျပီးေတာ့ ေလးေလးနက္နက္ေတြးျပီး

`ေမာင္... ငယ္တို႕ တရားရဲ႕လားဟင္....`

လို႕ ေမးတတ္ပါသည္။  တကယ္တမ္း သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္မိခဲ့ၾကတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကိုယ္စီကိုယ္စီ ရည္းစားေတြ ရွိေနၾကဆဲျဖစ္သည္။

(၃)

သင္တန္းရက္ေတြ ျပီးဆံုးသြားေတာ့ ေတာ္ေတာ္ၾကသည္အထိ သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္မေတြ႕ဆံုျဖစ္ခဲ့ပါ။ သင္တန္းရက္ေတြအတြင္း မ်က္မွန္းတန္းမိရံုေလာက္သာ ရွိခဲ့ျပီး စကားေတာင္မေျပာျဖစ္ခဲ့ပါ။  တကယ္တမ္း သူမနဲ႕ ျပန္ဆံုခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္က ျခေသၤ့ကၽြန္းေလးမွာျဖစ္သည္။

အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္က ႏိုင္ငံျခားေလေၾကာင္းလုိင္းတစ္ခုရဲ႕ Cabin Attendant ျဖစ္ဖို႕ On-Job training အျဖစ္ စကၤပူမွာ သင္တန္းသားအျဖစ္ရွိေနတဲ့အခ်ိန္..။ သူမကလည္း A level ေျဖဖို႕ ေက်ာင္းလာတက္ ေနတဲ့အခ်ိန္..။ စားေသာက္ဆိုင္ေလးရဲ႕ ေထာင့္တစ္ေနရာမွာ သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ဆံုခဲ့သည္။  ထမင္းစားရင္း ရုတ္တရက္ျမင္လိုက္ရတာမို႕ သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ဘာေျပာရမွန္းမသိပဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္ေနခဲ့ၾကသည္။

ေျပာရရင္ေတာ့ တစ္ေယာက္နာမည္ကို တစ္ေယာက္ အဲဒီေတာ့မွ သိၾကရသည္။ တစ္ေယာက္နဲ႕ တစ္ေယာက္ အဲဒီေတာ့မွ မိတ္ဆက္ျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ အေဖာ္မပါပဲ တစ္ေယာက္တည္း လာစားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ သူမတို႕ သူငယ္ခ်င္းေတြလို တခဏခ်င္း ရင္းႏွီးသြားခဲ့ၾကသည္။ ဟဒယဥာဏ္ရႊင္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ရိုးသားပြင့္လင္းတဲ့ သူမတို႕ စကားေတြ တသီၾကီးေဖာင္ဖြဲ႕ခဲ့ၾကသည္။ ဒီလိုနဲ႕ သူမဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ရင္ဖြင့္ရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူမရဲ႕ ရင္ဖြင့္ရာေနရာေလးေတြ ျဖစ္လာခဲ့ၾကသည္။

(၄)

 `ခ်စ္သူေတြဟာ အေနေ၀းသြားရင္ ေသြးေအးသြားတတ္တယ္လား.... `

၀ဲေနတဲ့ မ်က္ရည္ၾကားမွာ ကၽြန္ေတာ္တိုးတိုးေလး ရြတ္လိုက္မိသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ဘတ္တစ္ခုလံုး ေၾကမြသလို ခံစားေနရသည္။  စကၤပူဆိုတဲ့ေနရာေလးကို ေရာက္လာခဲ့တာ ေျခာက္လေတာင္မျပည့္ေသးေပမယ့္ ရည္းစားဦးရဲ႕ စကားလံုးေတြဟာ စိမ္းကားမႈတို႕နဲ႕ ျပည့္ေနခဲ့ျပီ။ စိတ္အားငယ္တတ္လြန္းတဲ့ ရည္းစားဦးကို နားလည္လြန္းတာမို႕ သည္းခံခြင့္လႊတ္ဖို႕ အမ်ဳိးမ်ဳိးၾကိဳးစားခဲ့သည္။ ဒါေပမယ့္ ရည္းစားဦးရဲ႕ ေျခရာေတြကို ေနာက္ေယာင္ခံလိုက္ၾကည့္မိရင္း နားခိုရာ ရင္ခြင္သစ္ကို ရွာေဖြေနတာ ျမင္လာရတဲ့အခါမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရူးမတတ္ ခံစားရသည္။

`ငါက ခ်တ္ထဲမွာပဲ ေျပာတာ..။ အျပင္မွာ ေဖာက္ျပန္ေနလား ေျပာ`

ဆိုတဲ့ ရည္းစားဦးရဲ႕ ပစ္စလတ္ခတ္စကားလံုးေတြကို ဘာနဲ႕မွ မတုန္႕ျပန္ႏိုင္ပဲ အံ့အားသင့္ခဲ့မိသည္။ ညေတြမွာ ဆက္တိုက္မအိပ္ႏိုင္ပဲ ေယာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ခဲ့ရသည္။  ကၽြန္ေတာ္ေပါက္ကြဲမိတိုင္း၊ ငိုေၾကြးမိတိုင္း သူမပုခံုးေလးေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္မွီအံုးခဲ့သည္။ သူမရဲ႕ ေႏြးေထြးတဲ့ စကားလံုးေတြၾကားမွာ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ရည္ေတြ ခန္းေျခာက္ခဲ့ရသည္။ နာက်င္ေနတဲ့ ရင္အစံုကို အခ်ိန္နဲ႕ ကုစားဖို႕ ေဖးမတဲ့ စကားလံုးေတြကို ကၽြန္ေတာ္နားေထာင္ခဲ့သည္။ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ သူရဲေကာင္းတစ္ဦး ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။

(၅)

အခ်ိန္ေတြဟာ ကုန္ဆံုးသြားတာနဲ႕အမွ် သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ပိုျပီးညွိတြယ္လာခဲ့မိသည္။

`သူ ျဖတ္စာပို႕လာတယ္...`

သူမရဲ႕ စကားအဆံုးမွာ ကၽြန္ေတာ္အံၾသသြားမိသည္။ သူမကို ဘာမွ မခံစားေစခ်င္...။ သူမနာက်င္မွာကို ကၽြန္ေတာ္မၾကည့္ရက္...။ သူမခ်စ္သူနဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတာကုိပဲ ျမင္ခ်င္ေနမိတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ေစခ်င္တာေတြရဲ႕ ေျပာင္းျပန္အတိုင္းျဖစ္လာခဲ့ျပီ။

`အခ်စ္ဆိုတာကို နီးစပ္မႈနဲ႕ပဲ တိုင္းတာတတ္ၾကတဲ့သူေတြကို တသက္လံုးစာ လက္မတြဲျဖစ္လိုက္တာ ကံေကာင္းပါတယ္..`

မ်က္ရည္မက်ေအာင္ထိန္းျပီး ေျပာေနေပမယ့္ သူမအသံတို႕က တုန္ရီလြန္းေနသည္။ မ်က္ရည္ေတြက ထိန္းထားတဲ့ၾကားက အေပါက္လိုက္က်လာတဲ့အခါမွာေတာ့ သူမလက္ကို ကၽြန္ေတာ္တင္းတင္း ဆုပ္ကိုင္ထားလိုက္မိသည္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ပုခံုးေလးေပၚ သူမေခါင္းေလးကိုဆြဲတင္ထားျပီး တင္းတင္းေလး ဖက္ထားလိုက္မိသည္။

(၆)

ဘ၀ဆိုတာ ထင္ထားတာထက္ ရႈပ္ေထြးလြန္းပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တုိင္က အရမ္းခ်စ္တတ္သည္။  သူမ်ားေတြ ေျပာေနတတ္တဲ့ `အခ်စ္ၾကီးရင္ အမ်က္ၾကီးတတ္` တဲ့သူထဲမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္မပါ၀င္ခဲ့။ ရည္းစားဦးကို သိပ္ခ်စ္ခဲ့ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ခြင္ကို စြန္႕ခြာလိုတဲ့သူ႕ကို လြတ္လပ္စြာ ထြက္သြားခြင့္ေပးလိုက္မိသည္။ ဒါေပမယ့္ ခ်စ္သူေတြအျဖစ္ကေန ျပတ္ဆဲျပီဆိုတဲ့စကားကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္လံုး၀ မေျပာခဲ့..။ အဆက္အသြယ္ေတြကို တိကနဲျဖတ္ေတာက္ရင္း ကိုယ့္စိတ္ကုိယ္ကို တည္ျငိမ္ေအာင္သာ ၾကိဳးစားေနခဲ့မိသည္။

ခ်စ္သူမဟုတ္ေတာ့တဲ့အခါ မုန္းသူေတြျဖစ္သြားတတ္ၾကေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က မုန္းသူအျဖစ္လည္း မသတ္မွတ္ခဲ့..။ ရန္ကုန္ကို တခါတခါျပန္သြားတိုင္း ရည္းစားဦးရဲ႕ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းေႏြးေထြးတဲ့ ဆက္ဆံမႈကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္မမႈေတာ့..။ တနည္းအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္မယံုၾကည္ေတာ့..။

`နင္.. တကယ္ေျပာင္းလဲသြားခဲ့ျပီ.. ` 

ဆိုတဲ့ ရည္းစားဦးရဲ႕ စကားလံုးဟာ ခ်စ္သူအျဖစ္မွ ျပတ္ဆဲျခင္းဆိုတဲ့ စကားလံုးထက္ ပိုမိုခိုင္မာေနလိမ့္မယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္မိသည္။

သူမ.. သူမဟာလည္းပဲ စိမ္းစိမ္းကားကား အျဖတ္ခံရျပီးတဲ့ေနာက္မွာ သူမရည္းစားရဲ႕ `မေမ့ႏိုင္လို႕ပါ` ဆိုတဲ့ ေတာင္းပန္တိုးလွ်ဳိးသံေတြကို လ်စ္လ်ဴရႈႏိုင္ခဲ့သည္။

ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ သူမရွိရင္ ျပည့္စံုေနသလို သူမအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ရွိေနရင္ ျပည့္စံုေနခဲ့ပါျပီ..။ ဒါေၾကာင့္လည္း `ေမာင္... ငယ္တို႕ တရားရဲ႕လားဟင္..` ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းေတြအဆံုးမွာ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ အျမဲတိတ္ဆိတ္သြားရတတ္သည္။

(၇)

`ႏွလံုးသားလမ္းေၾကာင္းမွာ ကၽြန္းေတြခ်ည္းပဲ` 

ငယ္ငယ္ကတည္းက အေျပာခံခဲ့ရတဲ့ စကားလံုးေတြပါ..။ အသက္ၾကီးလာရင္ လကၡဏာေျပာင္းသြားေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားလမ္းေၾကာင္းကေတာ့ ဒီအတိုင္းရွိေနဆဲပါ..။

သူမနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သူသက္တမ္းတေလွ်ာက္မွာ ၾကီးၾကီးမားမား တစ္ခါမွ ရန္မျဖစ္ဖူးခဲ့ပါ။ သ၀န္တိုျပီး နားလည္မေပးႏိုင္တဲ့ ကိစၥေတြလည္း တခါမွ မျဖစ္ဖူးခဲ့ပါ။ သူမကို ကၽြန္ေတာ္တခါတခါ စိတ္တိုဖူးပါသည္။ ေအာ္ေငါက္ဖူးပါသည္။ ဒါေပမယ့္ မိနစ္ပိုင္းအတြင္းမွာပဲ သူမကို ခ်က္ခ်င္း ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေတာင္းပန္တတ္ခဲ့ပါသည္။ သူမလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို စိတ္ေကာက္ခဲ့ဖူးပါသည္။ စိတ္ဆိုးဖူးပါသည္။ ဒါေပမယ့္ သိပ္မၾကာခင္ပဲ သူမကၽြန္ေတာ့္ကို ေတာင္းပန္လာခဲ့ပါသည္။

`ေမာင္မွားတာပါ.. ငယ္ရယ္...။ အမွန္ဆို ေမာင္က အၾကီးပဲ..။ ငယ္မွားခဲ့ရင္ေတာင္ ေမာင္က ခြင့္လႊတ္ရမွာေပါ့..။ ေမာင့္ကို ခြင့္လႊတ္ပါေနာ္...`

ဒီလို ေတာင္းပန္ျပီးတဲ့ေနာက္မွ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ပိုပိုျပီး ခ်စ္လာခဲ့မိၾကသည္။

ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားလမ္းေၾကာင္းမွာ ကၽြန္းေတြခ်ည္း ျပည့္လို႕ေနေလသည္။

(၈)

`ငယ္.. ေမာင္ ထရိန္နင္ျပီးလို႕ အေရွ႕အာရွ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံမွာ အေျချပဳျပီး အလုပ္လုပ္ရေတာ့မယ္..... `

`ေမာင္.. ငယ္ေလ... US မွာ တကၠသိုလ္၀င္ခြင့္ရျပီ.. အဲဒါ ငယ္သြားရေတာ့မယ္...`

ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ၾကမ္းတမ္းေသာငရဲေန႕ေတြျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ ငယ္နဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ခြဲခြာရတာေတာင္ အေရွ႕နဲ႕ အေနာက္ျဖစ္လို႕ေနသည္။

`ငယ္... ဘာမွ အားမငယ္နဲ႕..။ စာကိုပဲ ၾကိဳးစား.။ ေမာင္လည္း ဒီၾကားထဲမွာ ခိုင္မာတဲ့ဘ၀တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ႏိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားမယ္..။ ငယ္ေက်ာင္းျပီးတဲ့အခါ အတူတူဘ၀တစ္ခု ထူေထာင္ၾကမယ္...`

သူမမ်က္၀န္းမွ မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးျပီး အားေပးႏွစ္သိမ့္မိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ တအားငိုခ်င္ေနတာကို သူမမသိေအာင္ ၾကိတ္ျပီးထိန္းထားမိသည္။

`ေမာင္ရယ္.. ငယ့္ေက်ာင္းက ၄ ႏွစ္ေတာင္ေလ...။ ဒီၾကားထဲ ေမာင္နဲ႕ခြဲေနရမွာေပါ့....`

`ဟင့္အင္း.. ဘယ္သူေျပာလဲ.. ခြဲေနရမယ္လို႕.။ ငယ္နဲ႕ေမာင္က ႏွလံုးသားခ်င္း တအားနီးေနတာ..။ ငယ္ရွိတဲ့ေနရာကို ေမာင္လာခဲ့မယ္.... အားမငယ္ရဘူး..။ စာၾကိဳးစား.. ဘုရားတရားလုပ္... ေနာ္...။ ေမာင္ US ခရီးစဥ္ေတြရွိရင္ ငယ့္ဆီအရင္ေျပးလာခဲ့မယ္.... အရမ္းခ်စ္တယ္.... `

အဲဒီေန႕က မိုးေတြက သည္းလုိ႕...။ ေကာင္းကင္ျပင္ၾကီးတစ္ခုလံုး ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္မ်ား ငိုေၾကြးေပးေနသလားလို႕ေတာင္ ထင္ခဲ့မိသည္။

(၉)

သူမနဲ႕.. ကၽြန္ေတာ္....

ၾကားမွာ ၾကိဳးေတြသာရွိသည္။ Gtalk, Skype, Viber, Fring..... အသံေတြပဲ ၾကားရသည္။ တခါတခါ ရုပ္ပါျမင္ရသည္..။ သူမရဲ႕ လက္ကေလးေတြကို ကိုင္ခြင့္မရခဲ့..။ သူမရဲ႕ ဆံႏြယ္စေလးေတြကို နမ္းရႈိက္ခြင့္မရခဲ့..။ သူမ ပင္ပန္းလာတိုင္း ရင္ခြင္ထဲ ထည့္သိပ္ခြင့္မရခဲ့...။

ဒီလိုနဲ႕...

ဒီလိုနဲ႕..

ႏွစ္ေတြၾကာလာခဲ့ျပီ...

တစ္ႏွစ္... ႏွစ္ႏွစ္.. သံုးႏွစ္.....

သူမဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္သူျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာလည္း သူမရဲ႕ ခ်စ္သူျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ သိပ္ခ်စ္ၾကတဲ့ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ၾကသည္။ 

ေလာကၾကီးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕သူမၾကားက အခ်စ္ေတြကို ေလာင္းေၾကးထပ္ ကံစမ္းေနေလျပီ...။ ကၽြန္ေတာ္တို႕လည္း ခိုင္မာတဲ့ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြနဲ႕ တံတိုင္းလို ခုခံကာကြယ္ေနဆဲျဖစ္ပါသည္။

ကံတရားနဲ႕ လြန္ဆြဲပြဲမွာ.. ဘယ္သူေတြႏိုင္သြားမလဲဆိုတာကိုေတာ့.. ဘယ္သူမ်ား ၾကိဳသိႏိုင္ပါ့မလဲေလ...။


လက္ရာ .ေန၀သန္

No comments:

Post a Comment

မွတ္ခ်က္ဤဘေလာ့ေလးထဲကကဗ်ာ၊ဒႆနေလးေတြကုိ က်နေသခ်ာ
ဖတ္ျပီးေသာအခါ၊ရင္ထဲတြင္ေျပာခ်င္စရာမ်ား စကားလုံးေလးေတြရွိလာ
ျငားအံ ေဆြးေႏြးေရးသားေ၀ဖန္အႀကံ ျပဳပါရန္ ေမတၲာရပ္ခံပါသည္။

" ♪ လူႀကီးမင္းတုိ ့စီးပြားေရး လုပ္ငန္းေၾကာ္ျငာမ်ား ထည္႔သြင္းႏိုင္ၿပီ ♪ "

" ♪ မိမိတို႕အျမင္ေလးကုိ{ Here }ပုိ့ေပးခဲ့နုိင္သလုိ၊ စာေပ ၊ နည္းပညာမ်ားကုိလည္း ပုိ့စ္တင္လိုပါက ♪


အီးေမးလ္လိပ္စာ *
အေၾကာင္းအရာ *
ဓာတ္ပုံထည့္ရန္ ေနရာ
ဖုန္းနံပါတ္

###
-
###
-
####
အႀကံျပဳ/ေဝဖန္ခ်က္/ေတာင္းဆုိခ်က္ *